04.03.2012

når enden er lort..

så fik jeg såmænd også prøvet det! Går ud fra, at det er noget man 'skal' prøve, eller nok nærmere ikke kan komme uden om at prøve. Sagen er den, at jeg i går var til Kidd-koncert (eller hvad man nu kan kalde det, når han kun er på i 20 minutter?) med L, A, R osv. Det var en fed fest, der var god stemning, og jeg var i super humør efter hyggelig aften og mad hjemme hos R inden da. Men da vi så skal hjem nede fra koncerten af, er min jakke forsvundet fra den kæmpe bunke, der gav det ud for 'garderobe på eget ansvar'. Og jeg er sikker på, at den er stjålet, for jeg havde bundet en trøje fast til den med mange knuder, og den har jeg fundet. Arg!!!! Det er ikke så meget det, at det er min jakke (og mit nye tørklæde), men bliver simpelthen voldsomt irriteret over princippet i, at folk tager hinandens ting. Lad nu være med det, tag jer sammen!! For jeg ved godt, at det kan kunne være værre som fx en telefon/pung/penge osv, men det er mere princippet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar