01.03.2012

sådan cirka således

Jeg har nu været syg i over tre uger, og det er derfor på sin plads at blive bare en lille smule irriteret over situationen. For hallo? Det kan da på ingen måde være fair? Men okay - det er jo ikke på den der 'jeg kan intet, kan kun se ind i væggen og høre lydbog', men det har været sådan i periode. Nu er den så i en stille periode, hvor man er lidt fifty/fifty angående overskud til lektier + afleveringer (der snart hober sig op). Men hvad kan man gøre? Når ja, der er måske en løsning, som folk nærmest står i kø for at fortælle mig om = hold mere fri, slap af, sov noget mere, drik vand og lad være med at stress så meget. Tak for de gode råd, dem vil jeg tage op til overvejelse, når jeg er student!!!!

Derfor ser indersiden af mit hovedet pt således ud....



Har I andre gode råd, så smid dem gerne efter mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar