27.03.2012

på tide

Så var det vist også på tide, at jeg blev medlem og giver hos en af de mange velgørende organisationer. Jeg er som alle andre blevet stoppet utallige gange af en facer på diverse strøg, men på en eller anden måde formår jeg altid at smutte udenom. Line derimod har en svaghed overfor disse lokkende folk, og kan nu tælle tre medlemskaber (men det kan hun vist selv fortælle om ;-) )  
Men i dag gik den ikke... En af mine efterskolevenner fra Jylland, som jeg ikke har set længe, stoppede mig på gaden i Hillerød, og så var jeg jo solgt. Så meldt ind, det blev jeg, og det er jeg faktisk ganske tilfreds med. Ikke på den der "hvor er jeg god, jeg giver penge til velgørenhed", men mere over, at jeg fik det gjort - efter alle de gange, hvor jeg har lovet en facer, at jeg ville gøre det. Så bom.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar