28.03.2012

anbefaling

Jeg ser meget sjældent TV, og når jeg gør, så er det som oftest fordi min lillebror hiver mig ind foran Paradise, Big Brother og lignenede - for ja, det synes jeg faktisk godt kan være ganske undeholdende på det 'hjernedøde' måde.

Men jeg vil nu alligevel gerne give en anbefaling videre angående et program på DR2. Programmet, der er et portrætprogram, hedder "Sex, Håb og Bekendelser". Det handler om 5 kvinder i alle aldre (fra 17-43 år), der har indvilget i at optage deres liv i 100 dage. Optagelserne er med håndholdt kamera, og man følger kvinderne i både grinern og inspirerende men samtidig også meget personlige, sårbare og åbenhjertige situationer.

Det, jeg bedst kunne lide ved programmet efter at have set 1. (og eneste afsnit) var deres ærlighed - der bliver ikke lagt låg på nogle tanker overhovedet, det er hudløst ærligt. Man kan nikke genkendende til mange af kvindernes tanker, overvejelser og bekymringer, der mest af alt omhandler mænd, fremtid, sex og selvtillid/selvforståelse.

Alt i alt et fedt og anderledes program, der bestemt er værd at se :-)
Programmet sendes på DR2 hver onsdag kl. 21.00!


1 kommentar: