22.03.2012

nyerhvervelse

Hold da op, hvor har der været stille på Svingdøren den seneste tid. Både L og jeg har haft voldsomt travlt med rejser til den anden ende af landet, fødselsdagsfester, terminsprøver, afleveringer og andet pjat. Men var har det nu meget godt, tror jeg, hvis man mærker rigtig dybt efter og ser bort fra de mange små dyk..

Til noget helt andet! På trods af, at jeg inden for den nærmeste fremtid planlægger at flytte hjemmefra, er min andel af "flytte-hjemmefra-ting" voldsomt lille (hvis man tænker på alle køkkentingene). Jeg er nu oppe 3 ting: en kæmpe og ret voldsom kniv, en fin, rød tekande og sidst men ikke mindst denne mælkekande købt i Italien af min mor, der er formet som den gode gamle skolemælk. Så jeg skal nu nok klare mig, når den tid kommer. I må i hvert fald hellere end gerne komme til te. Bare tage kage med, jeg har kniv til at skære den ud og kan nok godt improvisere lidt servietter!

SÅ ER DER SKOLEMÆLK ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar